دوربین های بدون نمایشگر سونی، سازگار با گوشی های اندرویدی
نوشته شده توسط : علی افشار

سونی قصد دارد یک دوربین هوشمند با لنز توکار و درواقع یک دوربین بدون بدنه و نمایشگر تولید کند.43
روند کارکرد این دوربین هوشمند به این صورت است که بر روی گوشی های هوشمند به صورت یک دیوایس خارجی نصب شده طراحی سایت و با استفاده از قابلیت wi-fi این امکان را می دهد تا میان گوشی شما و دوربین یک ارتباط برقرار گردد و به راحتی بتوان از صفحه نمایشگر تلفن خود به فیلم برداری پرداخت.
حتی اگر دوربین را از تلفن همراه خود دور کنید باز هم  می توانید در محدوده وای فای یک لینک رژیم لاغری بین دوربین خود و گوشی برقرار کرده و از راه دور به فیلم بردازی بپردازید.
برخلاف دوربین گوشی هایی که از نظر کیفیت مشکلات اساسی دارند این دوربین جدید سونی قادر به دریافت تصاویر با کیفیت خوبی می باشد.
قیمت حدودی دوربین 750 دلار می باشد.
این دوربین سازگار با گوشی های هوشمند اندرویدی می باشد و با نصب بر روی گوشی و یا تبلت خود توسط یک واسط اپلیکیشن می توان به تصویر برداری به صورت زنده پرداخت.
شما حتی می توانید این دوربین را به هر کجا که تمایل داشتید و یا حتی دیوار متصل کنید و از برد تکنولوژی وای فای بهره مند شوید. یا حتی این دوربین را به دوست خود که در یک نمایشگاه در حال قدم زدن هست بدید تا برای شما لحظه به لحظه آن مکان را مخابره کند و به این صورت به صورت مجازی در مکان مورد نظر خواهید بود.





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: